Нема више времена за било шта

 

„Нема више времена за било шта..“

…Е, ово ми је омиљена фудбалска реченица!..   И једина ствар која је везана за фудбал, а често је цитирам.. Уз евентуално оно Борино „Јебите се фудблаери…“ Наравно, у потпуно другачијем контексту oд фудбалског..

Самим тим, не ради се ни овде о фудбалу.. Напротив, досадан ми је скоро као и тенис, једино што је ту интересантно донекле су здраво дебилне фаце и фризуре фудбалера, па као, ‘ајде…

Е, а о чему се ради?

Маре би рекао „ради се о чоколади“..
Али, није ни то („..не дају му болан да севдах свира..“)..

Пре неко вечепре него да одем у бесни клабинг (friday night to the club), наишао сам на неки популарни цитат Мерил Стрип фејс-бауку.. Лично нисам склон интензивном шеровању мудрих мисли, поскочица и квалитетних сентенци познатих личности по друштвеној мрежи, радије се спрдам на рачун тога, али ова ми је завредела пажњу.. Па рекох, ајде да је обнародујем.

Наравно.. Истовремене баражна ватра коментара је отишла потпуно у супротном смеру и подстакла ме на корекцију исте..  Те да је Мерил подржала Хилари, те ово, те оно.. А баки сине… Стоји све.. Јес’ подржала, јес’ то грозно.. Но, суштина је битна, а са ње смо скренули..  То је било оно што ми је завредело пажњу, па од кога год да потиче.. И пре се дешавало да лавина коментара крене у другом смеру.. Изгуби се нит и комплетна смисао самог поста..

А овде је окосница поруке управо то – „Нема више времена за било шта..“

 

Мерил Стрип, ко је воли, ко не, небитна је конкретно овде, коа да је и Вики Миљковић у питању.. Мене везује за њу пар драгих филмова и то је то..

Међутим, сматрам да је њена порука на месту и да би људи (нарочито неки) можда требало да обрате пажњу на то… И мало да се чукну во дрво. Рецимо камионом марке ФАП..

Укратко.. Не губите време и живот на лоше људе и лоше осећаје.. Ко вас не воли, не поштује, не цени, ко лаже, превртљив, је безосећајан, срачунат.. И у том маниру..

Није да сам се ја ту лично мноооого нашао, мада и јесам, но познајем доста људи који се другим људима превише дају, и то је мене ту, знаш мало померило… Дају људи другима своје време, своје душе, своју љубав, пажњу, емоције, дају им све..

A добију углавном.. Како оно Дракче каже у серији:
„Од мене можете да добијете К, а за остало ћемо да се договоримо.“

Е, то..

Е, ПА ДОСТА ВИШЕ!

У нека доба мора се подвући црта, направити граница… Мора се ПОКАЗАТИ шта ти не прија и зашто, и тога се убудуће клонити.. Није то обест, то је… Очување менталног здравља властитог организма.. Сва срања и потичу одатле.. Изненадиће вас колико ће неки људи да се изненаде, увреде и зачуде кад се према њима почнете понашати како су се они према вама понашали све време…

„Променио си се, некако си ми.. Другачији..“

А шта си до сада чекао јаране?  Откровење, просветљење, алелуја, алелуја?

Гледам неке драге људе како трпе и како се сатиру, све од себе дају, а не добијају ништа.. Није да траже сад не знам шта, леба преко погаче, или „леба на леба зарад леба“.. Реципроцитет доброчинства, или куле и градове..

Не, они траже зрнце пажње и поштовања.. Сасвим је довољно знати да то постоји, не мора се интензивно материјализовати.. Не, није у томе квака уопште. Гестић је довољн.

Али.. Не… Како кажу другови Бркови –

„Што сам бољи према свима, то сам мање дражи њима, право мјесто да их шаљем – сад је пизда материна..“

Вулгарно је, стоји, али ово моје није Вукова читанка, нити имам намеру да се интелектуално онанишем и фемкам се у своју авлију, ко се срами, лијепо је васпитан.

Када добри људи, људе које ја волим буду повређени мени буде још више „кривље и жалије“ тих људи, него кад мене шабани изрокају по истом принципу.. А има их вала, изређали су се, па ми је душа све храпавија и тупља, постајем и ја св евише осећајан и емотиван као терминатор. Мада је терминатор, са друге стране гледано душа од човека! Али, то је већ филозофско питање..

Међутим.. У нека доба.. Човек (надајмо се) схвати, „да заправо узалуд пати, па онда пати јер је схватио што је узалуд патио“.. То сам одавно још чуо..

Е, ТУ СМО!

НЕ ТРЕБА ПАТИТИ ЗБОГ ТОГА ШТО СМО БИЛИ И ОСТАЛИ ДОБРИ (ах, зваћемо ме у даљем тексу етил-лајфакуч)..

Поштовани конзументи масовне културе, овде ћете моћи прочитати све оно што ваше лајфкауче нисте смели да питате, или нису знали да вам одговоре.. Не мењајте канал! Имамо и мајмуна, црни, жути сок и егзотик, има све..

И није то мој став, већ мог једног пријатеља великог, не знате га. Није то.. За џабе у комплетном смислу.. Ако се чак и јесте збило у неком конкретном, па боли као бајонет заборављен у бубрегу (а то је највећи интензитет бола који човек може да претрпи)..

Та позитива и љубав коју људи око себе деле другима бесплатно и бесповратно, макар и неузвраћено, ипак није за џабе. И нека се нико због тога не једи, ако ју је просуо попут шаке бисера свињи.. Небитно је…. Па, свињац је свуда около и препун је свиња, зар је неко помислио да живимо у палачи?.. Колико је нормално бити свињама окружен, толико више исијавају добри и квалитетни људи..

То је тај сјај, људска доброта која временом постаје неисцрпни еликсир лепоте душе људи који је поседују.. Самим тим аутоматски и тела, лика, јер све одатле полази.. Изнутра…

Кад си инсајд трулиша и аутсајд си шит.. Мислим, зрачиш шит и то поклопи све остало. И шминку и маску и гиље Ђанфранка Фереа. Види се то по искреним осмесима, по ставу, то није фитнес, то није шминка, то није гардероба.. То је извор, исходиште људске лепоте.

Ево.. Наташа Лепа, са лепим осмехом је управо то јер њена девиза је..

„Живот је ЛЕП“

Какав год да је.. И пљас!.. Тај осмех је аутоматски због тога леп.. И мој ће бити, иако ми нису зуби филмски, још и више, јер се лично ретко смејем.. Осмех креће изнутра.. Као моја Злоћа када се церека.. Она исто има те искрене.. Изливе..

Добар си, па, ко препозна – препозна, ко не… Изволите… Друм је џаба! Широко је поље, бирајте си боље..

И баш зато не треба очајавати као патофна… Не.. Али опет.. Не треба ни самог себе сатирати до изнемоглости, или до буквално до престанка постојања.. „Some of them want to be abused..“ Јесте, али то је патолошко стање.

Приметио сам у последњих неколико месеци код себе да сам све мање толерантан на малициозни цинизам, генерално на негативне људе, који ми из било којег разлога не пријају. Пре сам и могао да истрпим, данас више не (нема више времена за било шта).  На особе које су користољубиве, срачунате, које гледају само и једино своје дупе. Можда ми коначно долази из дупета у главу, можда то и једноставно иде са годинама као пихтије. Не знам.. Али, како год било.. Тако је.. Није толико ни да се нема времена.. Има се заправо све време света, ако се тако према томе човек постави, али ко је дужан и зашто трвења наших живаца и здравља? ЧЕМУ? Тога више нема..  Тај ресурс је једини необновљив..  Те ћелије кад рикну, не регенеришу се никад више..

Па ти види.. Оћеш ли да их трошиш на уживање или на мучење.. А стрес је окидач многих болести, чак и оних слојевитих, јел тако цурице Мацурице?

Даш себе, добијеш К. Па онда у нека доба.. Престајеш да дајеш себе ономе што ти заузврат поклонио к(урац), зар не?

Немам лично више воље да насмејем оне који немају мотива и жеље да насмеју и обрадују мене (а ја највише волим кда људе насмејем чиме год), да удовољавам онима који ме не воле… Зашто? Чему? Докле? Једноставно, немам стрпљења за било кога ко ничиме није показао да заслужује моје стрпљење.

И не само то… Због те погрешне алкоације ресурса… Трпе нам сви они који би уживали у свему што им можемо пружити, који вапе за тим, за нашим бићем и ту енергију нам итекако враћају јер нас… ЖЕЛЕ и ВОЛЕ, док ми нектар своје душе просипамо… У септичку јаму.. Ноу, ноу, ноу..

Патетично? И за то ме заболе.. Иди тамо читај неку примењену филозофију и апстракциу у принципу таштина празнине, па си шатро пумпај егоинтелект..  Све што нисам ја и што се правим да можда јесам зарад неког или нечег, не пије воду… Јер..

Нисам ја и тачка! И не само то! Тиме деградирам себе! Овако сам (смо) најбољи!
И тако треба размишљати.. Овакви какви јесмо смо најбољи.. А бољи можемо бити једино од самих себе.. Иако нисте ЛАВ, покушајте бити..

Сентенца: „Fake it ’till you make it“ не стоји, јер сам већ I MADE IT, DONE THAT, тиме што сам ја – ја овакав какав јесам.. КРАЈ!

ТОТАЛНА ЈЕ БАЊА, АЛО ЂЕ ЋЕШ БОЉЕ?!

Већ сам то писао, али није згорег поновити, због ради
repetitio est mater studiorum..

Не треба никада губити веру у себе и не треба бити стока, али самим тим ни стоку  до бесконачности трпити.. По којој год основи.. Није овде уопште реч о љубави у смислу везе.. Ноу, ноу, ноу… Мада и то тек је засебна варијанта.. Али да се тога не доваћам, то ће онај колега Срдић Весели или какав други психотехничар можда боље објаснити…

И ево.. То је некако из мог угла оно што је глумица рекла.. Ма каква она била.. Могла је да буде и Хитлер или Клинтон лично, опет бих је цитирао.. Јер је у праву.. Односно ја тако сматрам и то је мени сасвим довољно.. Сви други да се не слажу са мном у овом, нама познатом делу универзума. Не интересује ме.

Е, БАЈДВЕЈ (уместо П. С.)!

А, каже мени хороскоп.. ЈАО, ШОУ, ЕЈ! Ја и хороскоп.. Почињем нешто то да апострофирам све више.. Почећу да верујем у те чарламе (шалим се, нећу, али има симпа ствари).. Зарази ме тиме прво Драгица, па она врачара Милена са опасним очима што ми гледала у родне троуглове, тангенте и дужи. Само јој је још кугла фалила, Сунце му.. И сад.. Хороскоп.. ЛАВ..  Има ту све нешто позитивно силно.. ЛАВ је ово, лав је оно, љубав, ерот’ка, енергија, живот.. Мислим.. Нормално, јел?.. ЛАВ си… Ниси оно.. Човечја рибица, розе и љигав.. И веле звезде навигацијске, ЛАВ опрашта сијасет ствари (душа од животиње) и да је добар, великодушан, воли људе (нарочито кртину) и све тако нешто дивно лепо и фино (ах, зин’те звезде фалите ме), АЛИ (оно али што девојци срећу квари)..

Занемаривање је једино што баш не прашта никако. ПЉАС!

Није то оно у смислу.. Недостатак ласкања и шта ти ја знам, кад од огледала престане да добија жељене одговоре на питање: „Ко је сасвим потпуно сасвим најбољи даса?“... То кажу да лавови воле, али ја лично и не, јер се неискреност провали у милисекунди, па онда фасује контраефекат.. Јок..

Оно регуларно, типа.. „Ај, уздравље, воздра си.. Гудбај тинс, нек твоја коса плава на јастуку успомена спава…“ И ту сам баш некако. Уплашено био изненађен колико је заправо тачно!!.. Не знам за остале другове из овог нашег зодијачког чопора.. Али, ‘ебага.. У мом случају..  Баш је тако.. И оно што ми је главна фора, (како даље вели тај астро-аспекат, куће, тригонометар, секстил, вентрално, дистално, оклузало амалгам, ово-оно), лав сад неће да ти врати то по принципу форхенд, бекхенд истом мером… Нити ће да се свети, нити да чини ишта слично учињеном.. Јоооок, каже хороскоп – „то је испод нивоа једног лава“ (и баш је то лепо речено), само ће да те…

Избрише… Ко што њега Стева избрише гумицом у дечијој песми..
Јер, као што кажу Атомци у песми „У времену хороскопа..“:

„У времену хороскопа и великих сновиђења,
није добро морнарима пожелети довиђења…“

И ТО, је донекле поента..
Невезано сад за хороскоп, још мање за мене, него генерално:

Брате, сестро, не троши снагу, време и остало где је то потпуно узалудно, требаће ти и једно и друго, требађе чак другима којима ти требаш, а знају то да цене. Немој се ни светити, јербо је то.. Поистовећивање.. Природа то све ионако ради сама (де, гуцни мало па да почнемо)..

Укратко.. „НЕ ДАЈТЕ СЕ ИНЕСИМА!“ 🙂

Доста сам „каучао“ (глагол „каучати“ од речи „кауч“ што на енглеском значи тренер, а на нашем је то нека врста кревета или легала), вала нешто појести типа бурек & здравље.

Из кухиње допире „Радио 202“:

„Неко ми је украо бицикло,
јер га нисам добро вез’о ланцом…“

Откад ми мазнуше бајс, ова песма ми никад више неће бити иста..

„Оног што ми украо бицикло,
једаред ћу добро спуцат’ ланцом..“    
Јел боље? Боље..

Оставите одговор

